sábado, 3 de dezembro de 2016

Perfect


E preto...gostam?
E fotografias as preto e branco também gostam?
Confesso que é das minhas fotografias favoritas.
Adoro a combinação. São perfeitas. Olho para elas de outra forma. Não as considero "triste, ou deprimidas", pelo contrário. Acho-as encantadoras.
Partilho convosco algumas das minhas inspirações a preto e branco. 
Partilhem comigo a vossa favorita!

And black ... like it?
And black and white photographs also like?
I confess that is one of my favorite photographs.
I love the combination. They're perfect. I look at them differently. I do not consider them "sad, or depressed," on the contrary. I find them lovely.
I share with you some of my black and white inspirations.
Share with your favorite!





18 comentários:

  1. A very interesting post !!! I like your blog and for this I stay as follower, I hope you follow me too!!!
    We'll be in touch!!!!

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Thank you for visiting my blog and of course being part of the life of the Trapezio Vermelho :)

      Eliminar
  2. I love those pictures, amazing atmosphere!!!

    Thank you for your visit and a comment and of course I invite you to come back again ;)
    would you like to follow each other on GFC ?
    Let me know on my blog, and ill follow you back ;)

    Greetins,
    http://perfectlyimperfect92.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  3. Great post,photos are amaizing!! :)
    Please click on links at the end of my last post ->
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/11/zagreb-cosy-outfit-zafultwinkledeals.html

    ResponderEliminar
  4. I like black and white photos because they are timeless :-)

    ResponderEliminar
  5. Adoro! Acho que este conjunto de imagens nos transmite tranquilidade!

    ResponderEliminar
  6. Sou apaixonada por fotografias a preto e branco! Acho que ficam lindíssimas, além de que nos permitem focar nos pormenores que realmente valem a pena.

    ResponderEliminar
  7. Beautiful photos :)
    Third I loved like: D

    Follow me I follow you ?:)
    grlfashion.blogspot.com

    ResponderEliminar
  8. Gostei muito da quarta foto e da quinta, mas no geral estão todas o máximo. Penso o mesmo em relação a fotos a preto e branco, ficam sempre especiais. Beijinhos

    ResponderEliminar
  9. Eu adorooo fotografias a preto e branco, dão logo outra magia :D
    Beijinhos,
    An Aesthetic Alien | Instagram | Facebook

    ResponderEliminar
  10. I don't do black and white enough. Very beautiful.

    http://www.fashionablyidu.com/

    ResponderEliminar
  11. Adorei as fotos!
    Difícil escolher, embora tenha adorado as 6, 8 e 14.

    Beijinhos.

    ResponderEliminar
  12. Great photography! Love them in black and white! I am now following you and invite you to follow me too. Thank you.

    ResponderEliminar
  13. very beautiful pictures!
    xoxo Gina

    new post
    http://f-lover-fashion-blog.blogspot.it

    ResponderEliminar
  14. Beautiful photos! Black and white is always a classic.

    www.jeannieinabottleblog.com

    ResponderEliminar
  15. Amazing pictures!! Love portraits, and black and white photos. SO nice!

    Steal4Style.com

    ResponderEliminar